شهرستان ها

رویکردمان ایجاد طراوت و تازگی در جامعه است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس اساسنامه در حوزه سیاست گذاری، برنامه ریزی، سازمان دهی، نظارت و راهبری در مناسبت‌های ملی مذهبی سیاسی و انقلابی انجام می‌دهد.


به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین ملک مکان در نشست خبری در آستانه تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در دوازدهم مردادماه سال ۵۹ به فرمان امام( ره) شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاسیس و شروع به کار کرد، گفت: نیاز بود که در مناسبت‌های مختلف و حوادث غیرمترقبه که حضور مردم  و هماهنگی دستگاه‌ها را می‌طلبید نهادی این هماهنگی را بین مردم و دستگاه‌ها انجام دهد.

وی با اشاره به نتایج به دست آمده از این وظایف و اهداف گفت: برنامه‌های عمومی مانند راهپیمایی که برگزار می‌شود کمک به تقویت بنیه دفاعی و نمایش قدرت نرم مردمی است و جایگاه و اعتبار نظام را در عرصه بین المللی بیشتر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: هدف دیگر از اجرای برنامه‌ها ایجاد و تقویت وفاق ملی، وحدت کلمه و ایجاد ثبات در جامعه است.

ملک مکان با اشاره به اینکه برگزاری مراسم به دفع تهدیدات دشمن کمک و منجر به ناامیدی آنها می‌شود، بیان کرد: تهدید دشمن با حضور مردم در مناسبات و برنامه‌های عمومی دفع و دشمن ناامید می‌شود.

وی افزود: جریان سازی فرهنگی، تقویت نشاط و افزایش سطح آگاهی و اطلاع عمومی جامعه  و اعلام مواضع و مطالبات محوری مردم ها در این مناسبت‌ها مطرح می‌شود.

ملک مکان عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی جهاد تبیین، اندیشه ولایت فقیه، تبیین شاخص های انقلاب و دشمن شناسی و دستاورد نظام جمهوری اسلامی را تبیین می‌کند.

وی گفت: سپردن کار به جوانان، استفاده از اندیشه آنها و ایجاد طراوت و تازگی در جامعه از رویکردهای جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا