شهرستان ها

رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش

asdasd


به‌مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح استان بوشهر با برگزاری رژه و نشان دادن جنگ‌افزارها، توانمندی‌های خود برای حفظ مرز‌ها و آرمان‌ها را به‌نمایش گذاشتند.

به گزارش ایلنا، 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی ارتش است که به‌همین مناسبت آیین مشترک نیرو‌های مسلح در استان بوشهر همگام با دیگر نقاط کشور برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین با تبریک روز ارتش گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ارتش قهرمان، سپاه سرافراز و نیرو‌های انتظامی و امنیتی منظومه‌ای از قدرت ملی و اقتدار فراملی را برای ایران اسلامی آفریده‌اند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: با هدایت‌های فرمانده کل قوا، چنان در عرصه دانش مدیریت نظامی و دفاعی، قدرت بالای عملیات سخت میدان در جغرافیای کلان ایران، پیشرفت حاصل شده که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از قوی‌ترین و محبوب‌ترین نیرو‌های مسلح جهان هستند.

او اضافه کرد: طراحی نرم‌افزاری دانش‌بنیان عرصه مدیریت و تولید سخت‌افزار‌های دفاعی و نظامی در برد‌های مختلف، موجب این شده که دیگر کشوری اجازه فکر کردن برای تعرض به مرز‌های ایران را به خود ندهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: عملیات اقتدارآفرین پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، ضد رژیم منحوس، نامشروع و جعلی صهیونیستی، نشان از قدرت بالای دانش دفاعی و نظامی و توانمندی در عرصه‌های عملیات در جغرافیای وسیع فراملی بود و به همگان نشان داد که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران این‌چنین حماسه‌آفرین و توانمند هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: این آغازی است برای کاری بزرگ در عرصه دفاعی ایران و نشان از اقتدار روزافزون و جامع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری تأکید کرد که استان بوشهر استان دارالحماسه و ولایتمدار و خط مقدم مقاومت در تمامی عرصه‌ها است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر هم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره توانسته است در عرصه‌های گوناگون خدمت‌رسانی به مردم ایران حضوری چشمگیر داشته باشد.

امیر صدقی افزود: نیرو‌های هوایی، دریایی، زمینی و پدافند ارتش در لبیک به فرمان امام خود برای قوی شدن و قوی ماندن و رسیدن به اوج بالندگی و صلابت دفاعی از هیچ کوششی فروگذار نکردند و این تلاش‌ها هرگز فراموش نخواهد شد.

او اضافه کرد: اعلام می‌داریم که ارتشیان دلاور با توکل بر خدا و توجه بقیه‌الله و با فرماندهی فرمانده کل قوا، در کنار دیگر نیرو‌های مسلح از ارزش‌ها و آرمان‌های ایرن اسلامی و انقلاب دفاع کرده و لحظه‌ای در این راه مقدس کوتاهی نخواهیم کرد.

در پایان یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر با انجام رژه و نمایش بخشی از جنگ‌افزارها، آمادگی خود برای دفاع از مرز‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشان دادند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا