شهرستان ها

رژیم صهیونیستی قطعا نابود می شود

اراک-نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمایت تمام قد امت اسلامی از فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی قطعا نابود می شود.

آیت‌الله مجید تلخابی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی بار دیگر نشان دادند قدس شریف مسئله اول جهان اسلام و امت‌های مسلمان است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حمایت تمام قد امت‌های اسلامی از قدس شریف گفت: دشمنان هیچ‌گاه به توطئه‌های شوم خود دست نمی‌یابند و رژیم صهیونیستی به‌طور حتم نابود خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس به‌عنوان روز فریاد آزادی سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف است، گفت: راهپیمایی روز قدس امروز توسط مردم ایران بار دیگر شکوه و اقتدار ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند و ملت ایران اقتدار را به رخ جهانیان کشاند.

تلخابی افزود: روز حماسی قدس به نماد بزرگ اعلام انزجار و خشم جهان اسلام و مسلمین از نظام ظالمانه کفر و استکبار جهانی تبدیل‌شده است و به‌طور حتم پیروزی از آن ملت‌های بزرگ مسلمان است.

وی با بیان اینکه استقلال ملت ایران رویکرد محوری نظام جمهوری اسلامی و خط قرمز مردم است، گفت: ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته نشان داده‌اند با جدیت و مستحکم از امنیت و اقتدار کشور دفاع می‌کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: آزادی قدس بسیار نزدیک است و این جمعیت میلیونی پشتوانه‌ای محکم برای مردم فلسطین، لبنان و مبارزان و مجاهدان مقاومت است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا