شهرستان ها

ریزش آوار در ملایر ۳ کشته برجای گذاشت




رئیس اورژانس استان همدان اعلام کرد: ریزش آوار در روستای حرم‌آباد ملایر باعث فوت سه نفر شد.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدرضا شکوهی اظهار کرد: عصر امروز، دوشنبه، ۲ بهمن به دنبال تماس با واحد ارتباطات‌ و کنترل عملیات و گزارش حادثه فروریختن آوار در روستای حرم آباد ملایر، بلافاصله کارشناسان اورژانس این شهرستان به محل فوریت اعزام شدند. 

وی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه دو مرد و یک زن به علت آسیب‌های وارده جان باختند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر نیزدراین رابطه گفت: این حادثه ساعت ۱۴:۱۰ دوشنبه دوم بهمن‌ماه رخ داد و اظهار کرد: طی تماس تلفنی با سازمان آتش‌نشانی در حوالی ساعت ۱۴:۴۰، بلافاصله دو تیم عملیاتی به محل اعزام شدند.

محمودرضا ملکی با اشاره به اینکه عملیات آواربرداری تا ساعت ۱۶:۲۰ ادامه داشت، افزود: در این حادثه سه نفر که دو نفر آنها مرد و یک نفر زن بود، بر اثر آسیب‌های وارده جان باختند.

وی تصریح کرد: این افراد در حاشیه رودخانه حرم‌آباد و در لایه‌های سست این رودخانه برای ایجاد سرپناهی، اقدام به حفاری و ایجاد یک تونل دستکند کرده بودند که به علت سست بودن خاک و قرار گرفتن در حاشیه رودخانه، این سرپناه ریزش کرد و متأسفانه سه نفر جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر ادامه داد: به علت زیاد بودن حجم آوار، با وجود اعزام یک دستگاه لودر به محل، از نیروهای امور شهری شهرداری ملایر برای آواربرداری کمک گرفتیم.

شکوهی در ادامه با اعلام اینکه حادثه ترافیکی در محور ملایر- بروجرد سه فوتی بر جای گذاشت، گفت: امروز به دنبال تصادف خودرو سواری پژو پارس با یک دستگاه بونکر در محور ملایر- بروجرد(روستای دهریز) کارشناسان اورژانس شهرستان ملایر و بروجرد به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه متأسفانه سه نفر از سرنشینان سواری پژو (پدر و مادر و فرزند خانواده) به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کردند و تحویل مراجع ذیصلاح شدند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا