شهرستان ها

رییسی: حل مشکل نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری با افتتاح پروژه آب

شهرکرد- نهمین سفر استانی رییس جمهور در دور دوم سفرهای استانی به چهارمحال و بختیاری انجام شد، در این سفر قرار است پروژه های مختلفی افتتاح شود.

خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه برای برگزاری نهمین سفر استانی دولت مردمی در سال جاری، با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مسئولین استانی وارد شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شد.

دیدار با اقشار مختلف مردم، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری، بازدید از برخی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و خدماتی و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

رئیس جمهور را در این سفر وزرای کشور، جهاد کشاورزی، نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آموزش و پرورش، بهداشت، صمت معاون اجرایی و رئیس دفتر رئیس جمهور همراهی می‌کنند.


اخبار سفر رئیس جمهور و وزرا به استان چهارمحال و بختیاری را در زیر بخوانید.


۸:۵۲ حل مشکل نیمی از مردم چهارمحال و بختیاری با افتتاح پروژه آبرسانی

آیت الله ابراهیم رئیسی صبح پنج شنبه در بدو ورود به استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروز در شهرکرد هستیم و استانی که جلوه کار و تلاش و مردمان خونگرم و وفادار این استان که همه آنها مردمان با صفای هستند که نسبت به ارزهای اسلامی نیز باوفا می‌باشند.

وی ضمن ادای احترام به ۲۵۰۰ شهید و همچنین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تصریح کرد: در سفر اول مصوباتی داشتیم که باید اجرایی می‌شد که با تلاش استاندار، مدیران استان و همه کسانی که در حوزه‌های مختلف تلاش کردند، اکثر آنها به مرحله اجرایی رسید.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه طرح‌هایی در دوره اول تصویب شد و باید اجرا می‌شد گفت: مسئله آب رسانی در این استان از اهمیت بالایی برخوردار است که با بهره برداری از آن، بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.

ادامه صحبت‌های رئیس جمهور را (اینجا) بخوانید.


۸:۱۸ رئیس جمهور وارد شهرکرد شد

رییس جمهور وارد شهرکرد شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه برای برگزاری نهمین سفر استانی دولت مردمی در سال جاری، با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مسئولین استانی وارد شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شد.

دیدار با اقشار مختلف مردم، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری، بازدید از برخی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و خدماتی و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

رئیس جمهور را در این سفر وزرای کشور، جهاد کشاورزی، نیرو، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آموزش و پرورش، بهداشت، صمت معاون اجرایی و رئیس دفتر رئیس جمهور همراهی می‌کنند.‌


تکمیل می‌شود….

آگهی
دکمه بازگشت به بالا