شهرستان ها

زمینخواری ۱۲۰۰ میلیاردی در عباس آباد کشف شد

ساری- فرمانده انتظامی استان مازندران از تغییر کاربری ۱۲ هزار متر مربع از زمین‌های زراعی در یکی از مناطق شهرستان عباس آباد، به ارزش هزار و 200 میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تغییر کاربری غیر قانونی و تصرف ۱۲ هزار متر از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی آن شهرستان، تمام دیوار کشی‌ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب شد و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

سردار مفخمی، خاطرنشان کرد: مالک زمین‌های مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین‌ها اقدام به دیوار کشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا