شهرستان ها

زمینه اشتغال ۷۰ هزار نفر در کرمانشاه ایجاد می‌شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برنامه‌های اشتغالزایی در دستور کار مدیران استان قرار دارد، گفت: زمینه اشتغال ۷۰ هزار نفر در کرمانشاه با جذب اعتبارات هیئت دولت ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای مشورتی معتمدین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات در حال انجام برای کرمانشاه، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات و برنامه‌های مهمی برای استان در حال انجام است که منجر به تحولات اساسی در کرمانشاه خواهد شد.

وی افزود: اعتبارات بسیار اثربخشی در هیئت دولت برای کرمانشاه به تصویب رسیده که این اعتبارات و اجرای کامل طرح‌های مصوب منجر به ایجاد ۷۰ هزار شغل در کرمانشاه خواهد شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: طی چند مدت گذشته به حل مشکلات اساسی مردم توجه ویژه کردیم و خوشبختانه با تلاش موفق شدیم که اعتبارات خوبی از جمله برای اجرای فاز اضطراری انتقال آب به شهر کرمانشاه بگیریم.

امیری مقدم عنوان کرد: مجموع این اقدامات و برنامه‌ها منجر به رفع بسیاری از مشکلات مردم در خصوص قطعی آب و برق که در سال‌های گذشته با آن مواجه بودند، شد.

وی گفت: مسیر کرمانشاه به کامیاران که بسیار حادثه ساز بود تسریع در اجرای آن برای رفع مشکلات تصادفی در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون این مسیر در اختیار مردم قرار گرفته و زیر بار ترافیکی رفته است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه جایگاه استانداری را مسئولیتی برای شکوفایی و بالندگی بیشتر استان و حل مشکلات مردم می دانم، بیان کرد: این مسئولیت جایگاهی برای خدمتگزاری بیشتر به مردم به منظور تلاش در راستای پویایی هر چه بیشتر و استفاده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های فراوان استان با کمک و همفکری همه نخبگان و صاحب نظران است.

امیری مقدم با تاکید بر بهره مندی از نظرات و پیشنهادات راهبردی برای کمک به رونق اقتصادی و پویایی هر چه بیشتر جامعه، گفت: در استان کرمانشاه طی چند مدت گذشته تلاش کرده ایم که از نظرات مختلف برای پیشبرد برنامه‌ها استفاده کنیم و این نظرات و هم اندیشی ها را فرصت خوبی برای تسریع در حل مشکلات مردم می‌دانیم و برای آن ارزش ویژه ای قائل هستیم.

وی همفکری و استفاده از نظرات جامعه ایثارگری را توفیقی بسیار خوب برای ایجاد بسترهای لازم به منظور اجرای برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: شوراهای مشورتی می‌توانند بازوی قوی و تأثیرگذاری برای مدیریت ارشد استان باشند و این اقدام قطعاً منجر به دستاوردهای اثربخشی برای کرمانشاه خواهد شد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: جامعه ایثارگری استان دارای بیش از ۳۰۰ نخبه در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی است که این ظرفیت و توانمندی ویژه بستر ساز مناسبی برای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است.

امیری مقدم با بیان اینکه بالندگی و پیشرفت امروزی جامعه مرهون ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران و آزادگان می‌باشد، افزود: اگر امروز تمام دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هم فکر و هم صدا شده اند به خاطر عظمت‌های حاصل شده در کشور توسط خون پاک شهدا است.

وی با تاکید بر رفع معضلات اجتماعی، گفت: خانواده بنیان و اساس پویایی در جامعه است که ما وظیفه داریم به برنامه‌های اثربخش برای حفظ این اساس جامعه توجه کنیم و در این زمینه برنامه‌های متنوعی در استان در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به پیگیری طرح تعطیلی پنچ شنبه‌ها، تصریح کرد: این اقدام برای کمک به انسجام و نشاط بیشتر خانواده‌ها پیگیری می‌شود و انتظار می‌رود پس از موافقت دولت و تأیید این طرح خانواده‌ها برای نشاط بیشتر حتماً یک روز را به بازدید از مکان‌های تفریحی و تاریخی استان اختصاص دهند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا