شهرستان ها

زمینه حضور حداکثری مردم ایلام در پای صندوق های رای فراهم است

ایلام-معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: زمینه حضور حداکثری مردم ایلام در پای صندوق های رای فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه در نشست و دیدار با جمعی از نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی فعال در استان با تاکید بر نقش احزاب در پویایی و تحرک جامعه در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: احزاب سیاسی در هر حکومتی، در قالب چهارچوب همان حاکمیت فعالیت دارند و نقش خود را در راستای حرکت برای پیشبرد اهداف آن نظام ایفا می‌کنند.

وی افزود: نظام اسلامی این فرصت را برای احزاب مختلف در کشور فراهم کرده که در راستای توسعه و ترقی جامعه گام بردارند

حسنی ادامه داد: احزاب نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دارند و انتظار می‌رود که در ایجاد شور انتخاباتی در چارچوب قانون نقش آفرین باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه فضای بسیار خوبی در استان برای احزاب، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی وجود دارد، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هشتم تیرماه با تشکیل و فعالیت هیئت‌های اجرایی در استان فراهم شده است.

وی با اینکه همچنان که در انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته شاخص‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت سرلوحه کار مجریان انتخابات بود در انتخابات هشتم تیر نیز بر همین منوال عمل می‌شود، افزود: ما مجری انتخابات هستیم و با مدیری که در جریان برگزاری انتخابات، تخلف کند، برخورد می‌شود و این امر موجب افزایش اعتماد مردم در امر برگزاری انتخابات خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر نقش رسانه‌ها در مشارکت حداکثری در انتخابات، ابراز کرد: رسانه باید مطالبه‌گری صحیح برای رفع مشکلات و نواقص داشته باشند، فلسفه رسانه انتقاد سازنده است که البته باید در چارچوب اخلاقی و قانونی باشد.

معاون استاندار ایلام با اشاره به ضرورت تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: نباید دچار غفلت شد و ارزش‌های دینی و اخلاقی به مرور زمان در جامعه کم رنگ شود، باید این ارزش‌ها را در جامعه تقویت کرد و احزاب و جریان‌های سیاسی نقش بسیار مهمی در این زمینه برعهده دارند.

حسنی با گرامیداشت یاد و نام شهید آیت الله رئیسی، اظهار کرد: تلاش‌ها، مردمداری و اخلاص شهید جمهور بعد از شهادت وی برای مردم بیشتر از گذشته آشکار و مشخص شد و باید گفت که هر کسی که از سر صداقت در عرصه خدمت به مردم فعالیت و تلاش کند، از او تجلیل می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا