شهرستان ها

زمین چمن مصنوعی روستای لتگاه به بهره برداری رسید

همدان_نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان بهار زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای لتگاه با اعتبار ۸ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله توسلی صبح یکشنبه در آئین افتتاحیه زمین چمن ورزشی روستای لتگاه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط تیم مدیریتی ورزش و جوانان استان همدان گفت: امروز ورزش تنها به ورزش محدود نمی‌شود بلکه موضوعات مختلفی چون مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی را نیز در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ورزش تأثیرات کلانی در سطوح ملی و فراملی برای کشورها دارد، گفت: ورزش یک امر چند وجهی است که در جامعه ایرانی نیز دارای جایگاه ویژه و تأثیر گذار است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ورزش در حوزه سلامت هم بسیار حائز اهمیت است، گفت: امروز باید سعی کنیم در حوزه توسعه ورزش همگانی در استان و خصوصاً دو شهرستان بهار و کبودرآهنگ بیشتر کار کنیم چراکه ارتقا سلامتی جسم و روح مردم در جامعه موجب کاهش هزینه‌های بخش درمان و اختصاص آن به حوزه‌های دیگر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته از اعتبارات در اختیار یک میلیارد تومان برای حوزه ورزش و جوانان بهار و کبودرآهنگ اختصاص داده‌ایم، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از وزارت ورزش به تعداد ۳۰ چمن مصنوعی برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ اختصاص داده شده است.

توسلی ادامه داد: پروژه زمین چمن مصنوعی روستای لتگاه که از سال ۹۷ آغاز و ناتمام مانده بود گفت: این پروژه از بهترین الیاف مصنوعی بهره گرفته شده و در مساحت ۱۱۵۲ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال به بهره بردای رسید.

وی در پایان گفت: از وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم به تعهدات و دستورات وزیر محترم برای ساخت ۳۰ زمین چمن مصنوعی در حوزه انتخابیه سریع‌تر عمل کنند تا شاهد شور و نشاط ورزشی در منطقه باشیم

گفتنی است؛ آئین افتتاحیه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای لتگاه با حضور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولان شهرستانی صورت گرفت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا