شهرستان ها

زنان ایرانی در عرصه های مختلف سرآمد هستند

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: با ظهور اسلام زنان در سطوح والای ارزشی قرار گرفتند به طوری که امروز در جمهوری اسلامی در میادین علمی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی حضور موفقی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه دوشبه در دیدار با ورزشکاران محجبه در دفتر امام جمعه با بیان اینکه امروز ورزشکاران و قهرمانان تنها در حوزه ورزش مطرح نیستند، گفت: ورزشکاران باید مراقبت های ویژه ای بر روی رفتارها و اعمال خود داشته باشند.

وی اظهار داشت: با ظهور اسلام زنان در سطوح والای ارزشی قرار گرفتند به طوری که امروز در جمهوری اسلامی در بخش های مختلف و در میادین علمی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی حضور پررنگی دارند و موفقیت های خوبی دست یافتند و در همه عرصه ها سرآمد هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دنیای غرب و دشمنان جمهوری اسلامی نمی خواهند افتخارات بانوان تداوم داشته باشد و از این موفقیت هراس دارند.

خاتمی تاکید کرد: باید جوانان را با تبیین و روشنگری از مسیر انحرافی که دشمنان پیش آنها قرار می دهند آگاه کرد و اتفاقات اخیر در سطح کشور نشان داد دشمن با سیاه نمایی به ویژه در فضای مجازی نسبت به موج سواری و سوء استفاه از فضا اقدام می کند.

وی بر لزوم اهمیت نقش مادران در تربیت فرزندان به حضرت ام البنین (س) و تربیت حضرت عباس (ع) اشاره کرد و بیان داشت: مادران با محوریت مهر و عاطفه می توانند بذر عشق به اهل بیت را در دل فرزندان خود بکارند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ابراز داشت: در قرون گذشته رسوم جاهلی مثل زنده به گور کردن دختران وجود داشت و امروزه در جاهلیت مدرن استفاده ابزاری و بیگاری کشیدن از زنان را در دنیای غرب می بینیم.

خاتمی گفت: قهرمانان ورزشی در بسیاری از زمینه‌ها الگوی جوانان هستند و تاثیرگذاری اعمال و رفتار آنها به مراتب بیشتر از ساعت‌ها سخنرانی و قلم زدن است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا