شهرستان ها

زنان در ایجاد و مانایی نهضت اسلامی نقش قابل تاملی دارند

ارومیه – رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: زنان در ایجاد و مانایی نهضت اسلامی نقش برجسته و قابل تاملی داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مینا بیابانی عصر پنجشنبه در اجلاس ۳۹۲ زن شهیده اهل آذربایجان غربی اظهار کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که انقلاب اسلامی با حضور آحاد مردم اعم از زن و مرد حادث شد و در این بین زنان نقش برجسته، تأثیرگذار، هدایتگر و جهت ده را بر عهده داشتند، موضوعی که امام خمینی (ره) همواره بر آن تاکید داشت و زنان را رهبران نهضت معرفی کرد.

وی ادامه داد: زنان ما نمونه یک الگوی واقعی برای تمام بانوان هستند که در سخت‌ترین شرایط دوران جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی پای آرمان‌ها و اهداف خود و ارزش‌های اسلامی ماندند.

بیابانی اظهار کرد: شهدای ما به ویژه شهیدان زن اهل سنت ثابت کردند که در سطح زمین هم می‌تواند آسمانی بود و در اوج آزادی به کمالات انسانی رسید.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: اگر اکنون زنان غزه، زنان لبنانی، یمنی و سوری در مقابل دشمنان اسلام شجاعانه مقاومت کردند، نشأت گرفته از همت و جانفشانی زنان ایرانی است که اوج فداکاری آنان را در دوران دفاع مقدس سراغ داریم.

بیابانی با بیان اینکه زنان در ایجاد و مانایی نهضت اسلامی نقش برجسته و قابل تأملی داشته و دارند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی توانایی مقابله با هر قدرتی را دارد

فرماندار ویژه مهاباد هم در این اجلاس گفت: به برکت خون شهیدان و رشادت و جانفشانی آنان به چنان عزت و اقتداری رسیدیم که توانایی مقابله با هر قدرت جهانی را داریم.

حسن عباسی با بیان اینکه ارزش دوران دفاع مقدس زمانی مشخص می‌شود که با سایر جنگ‌های طول تاریخ مقایسه شود، افزود: در همه جنگ‌های قبلی بخشی از سرزمین ایران جدا می‌شد ولی در دوران انقلاب اسلامی علی رغم نبود هیچ تشکیلات نظامی و تنها به واسطه شهامت و شجاعت مردان و زنان یک وجب از خاک خود را دشمنان واگذار نکردیم.

وی یادآود شد: هم اکنون هیچ تصمیم و فعالیتی در منطقه بدون نقش آفرینی جمهوری اسلامی امکان پذیر نیست که این عظمت و اقتدار حاصل خون شهیدان ماست.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا