شهرستان ها

زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند

زنجان-مدیرکل هواشناسی استان از احتمال ناپایداری شرایط جوی زنجان طی هفته جاری خبر داد.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته شاهد پایداری هوای استان بودیم، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی پیش‌بینی می‌شود از بعد از ظهر امروز شرایط پایدار تغییر کرده و شاهد شرایط ناپایدار جوی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه با ناپایدار شدن شرایط جوی استان، سرعت وزش باد و پوشش ابر از بعد از ظهر امروز در مناطق مختلف استان افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود از فردا (سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه) شاهد وقوع رعد و برق و نیز بارش‌های پراکنده باران در استان باشیم.

رحمان‌نیا با یادآوری اینکه شرایط ناپایدار جوی استان قرار است تا روز پنج‌شنبه هفته جاری تداوم داشته باشد، افزود: با توجه به اینکه از فردا شاهد کاهش دمای هوای استان خواهیم بود، به همین خاطر احتمال بارش برف پاییزی در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان دور از ذهن نیست.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد زنجان با صفر درجه سانتی‌گراد سردترین و شهر گیلوان با ۳۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مناطق استان گزارش شده است، خاطرنشان کرد: دمای فعلی هوای شهر زنجان ۱۲ درجه سانتی‌گراد بوده که این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا