شهرستان ها

زنجان میزبان رقابت‌های لیگ واترپلوی زیر ۱۴ سال کشور

زنجان-رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان از برگزاری رقابت‌های لیک واترپلوی زیر ۱۴ سال کشور در زنجان خبر داد.

مصطفی بسطامیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برگزاری رقابت‌های لیگ واترپلوی زیر ۱۴ سال کشور خبر داد و گفت: این مسابقات قرار است از ۲۲ آبان‌ماه به مدت پنج روز در استخر قهرمانی شهید شهبازی مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد (امجدیه) زنجان برگزار شود.

وی با یادآوری اینکه در رقابت‌های لیگ واترپلو زیر ۱۴ سال کشور شاهد حضور ۱۳ تیم از سراسر کشور خواهیم بود، اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های اصفهان، خراسان‌رضوی، تهران، گیلان، فارس، مرکزی، کردستان، یزد و زنجان به مصاف هم خواهند رفت.

بسطامیان با تاکید بر اینکه میزبانی رویدادهای ورزشی در رده‌های سنی پایه نتایج ارزشمندی را برای ورزش استان به ارمغان خواهد آورد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زنجان از جایگاه خوبی در عرصه واترپلو برخوردار بوده و گذشته واترپلوی زنجان گواه همه این ادعاها است، انتظار داریم در این دوره از مسابقات نیز شاهد عملکرد خوب نمایندگان زنجان باشیم.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان با یادآوری اینکه این رقابت‌ها به منزله دور اول لیگ واترپلوی زیر ۱۴ سال کشور قلمداد می‌شود، ادامه داد: بدون شک حضور مقتدرانه نماینده زنجان در این رقابت‌ها می‌تواند پیش‌درآمدی برای حضور دوباره واترپلوی زنجان در سطح اول رقابت‌های این رشته ورزشی باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا