شهرستان ها

زنده نگهداشتن یاد شهید رئیسی عامل موثر در انتخاب آگاهانه است

گرمی_ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: زنده نگهداشتن یاد شهید رئیسی و شهدای خدمت عامل موثر در انتخاب آگاهانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده عصر پنجشنبه در همایش «طلایه داران تبلیغ در استقبال از محرم» ویژه روحانیون شهرستان گرمی در سخنانی اظهار کرد: پرچم مقاومت، بصیرت و انتخابات در استان اردبیل همواره در اوج است.

وی خاطرنشان کرد: استان اردبیل با وجود مرزی بودن برخی از شهرستان ها، مردمی بصیر و دشمن شناس داشته و از برکت وجود علمای آگاه همواره در خط مقدم حفظ و حراست از ارزش های اسلام و انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: امروز در حساس ترین مقطع تاریخ انقلاب اسلامی قرار داریم و باید با بروز رسانی اندیشه ها در مقابل هجمه فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.

بصیرت افزایی عامل تقویت فرهنگی جامعه است

حجت‌الاسلام جعفرزاده بر ضرورت پویایی و تحرک فکری و فرهنگی روحانیون و فعالان فرهنگی و تبلیغی تاکید و تصریح کرد: تحرک جامعه روحانیون در مسائل سیاسی و اجتماعی مسئله مهم در عصر کنونی بوده و بصیرت افزایی علما عامل موثر در تقویت فکری و فرهنگی جامعه است.

وی خون شهدا را قوام بخش جریان تبلیغی عنوان کرد و گفت: خون شهید به جریان تبلیغی جرات داده لذا باید زبان برنده انقلاب که ثمره خون شهداست همیشه باید نافذ و برنده بماند.

جهاد تبیین اولویت فرهنگی جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر عدم رکود و سکوت روحانیون در ایام انتخابات، جهاد تبیین را ضرورت مهم در این ایام برشمرد و افزود: بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب، امرز جهاد تبیین اولویت عرصه تبلیغ کشور است لذا باید در مورد انتخابات به تبیین گری بپردازیم.

حجت الاسلام جعفرزاده خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی اردبیل محتوای لازم برای جلسات تبیین و روشنگری در ایام انتخابات را آماده کرده و در اختیار روحانیونو فعالان فرهنگی، تبلیغی قرار می دهد.

وی تبلیغ اهمیت مشارکت حداکثری را اولویت اول در منابر و جلسات سخنرانی دانست و بیان کرد: زنده نگهداشتن یاد شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، عامل موثری در انتخاب آگاهانه از سوی مردم است.

شهید آیت الله رئیسی ارزش های انقلاب اسلامی را احیا کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: مهمترین شاخصه شهید آیت الله رئیسی تنها خادم الرضا بودن نیست بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری، احیا گر شعارهای اصلی و اساسی و ارزش های مبتنی بر انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام جعفرزاده احیای جریان مقاومت را از دیگر شاخصه های مهم شهید رئیسی عنوان کرد و افزود: مقاومت به منزله جهاد اکبر بوده و امید عامل اصلی مقاومت است که در سایه ایمان به خدا محقق می شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا