شهرستان ها

«زهرا یقطین» رییس شورای مداحان و هیئات مذهبی بانوان فارس شد

شیراز- اولین دوره انتخابات شورای مداحان، هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی بانوان فارس برگزار و در نهایت «زهرا یقطین» با اکثریت آرا رییس این تشکل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات شورای مداحان، هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی بانوان استان فارس بعد از ظهر یکشنبه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس و رؤسای کانون مداحان و هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی بانوان شهرستان‌های استان فارس در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس و احمدرضا شتابی رئیس اداره تشکلهای دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس توضیحات لازم در خصوص وظایف این تشکل و نحوه برگزاری انتخابات ارائه شد و پس از رأی‌گیری و شمارش آرا سرکار خانم زهرا یقطین با کسب اکثریت آرا رئیس، سرکار خانم حسامی از شهرستان آباده نایب رئیس و سرکار خانم شعبانی به عنوان دبیر اولین دوره شورای مداحان، هیأت مذهبی و روضه‌های خانگی در استان فارس انتخاب شدند.

زهرا یقطین مدیرکل کنونی دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس و عضو اسبق شورای شهر شیراز و از فعالان فرهنگی اجتماعی استان فارس است.

«زهرا یقطین» رییس شورای مداحان و هیئات مذهبی بانوان فارس شد

«زهرا یقطین» رییس شورای مداحان و هیئات مذهبی بانوان فارس شد

آگهی
دکمه بازگشت به بالا