شهرستان ها

زوج جوان کرمانی با عکس گرفتن حین رانندگی تصادف و فوت کردند

کرمان- رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: زوج جوانی کرمانی که هنگام حرکت در جاده مشغول عکس انداختن با گوشی می‌شوند، دچار حادثه تصادف رخ به رخ خودرو با تریلر شده و فوت می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی رضایی ظهر چهارشنبه در این باره اظهار داشت: متأسفانه در بیشتر موارد شاهد سهل‌انگاری و انجام حرکات نابه جا هنگام رانندگی هستیم که منجر به تصادفات مرگبار می‌شود.

وی افزود: برخی از این رفتارها استفاده از موبایل حین رانندگی، خوردن و آشامیدن، مشغول شدن به فعالیت‌های فکری همچون حساب و کتاب و در یک مورد اخیر عکس گرفتن از خود هنگام رانندگی است.

رضایی بیان کرد: حادثه تصادف رخ به رخ یک خودرو با تریلر مربوط به زوج جوانی بود که هنگام حرکت در جاده مشغول عکس انداختن با گوشی از خود می‌شوند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان ادامه داد: درنتیجه این زوج، ظرف تنها چند ثانیه غفلت و بی توجهی به جلو، از زیر شاسی کامیونی که از روبرو می‌آمده سر در می‌آورند و متأسفانه در دم جان باختند.

وی تاکید کرد: ۴۹ درصد از حوادث جاده‌ای ناشی از غفلت لحظه‌ای و عدم توجه به جلو است.

رضایی گفت: طبق بررسی‌ها و گفتگوهایی که با مصدومان حوادث رانندگی داشتیم، بسیاری از این افراد آخرین لحظات منجر به حادثه خود را به یاد هم نمی‌آورند.

وی تاکید کرد: این امر نشان می‌دهد بیشتر تصادفات ظرف تنها چند ثانیه عدم توجه به جلو و سرعت گرفتن‌های غیرمجاز رخ می‌دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا