شهرستان ها

زکات فطره در روز عید فطر به حساب نیازمندان واریز می شود

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: زکات فطره جمع آوری شده در روز عید فطر به حساب نیازمندان واریز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی روز پنج شنبه با بیان اینکه صرفاً صندوق های دارای مجوز و لوگوی شورای زکات مجاز به جمع آوری زکات فطره هستند، گفت: علاوه بر استقرار صندوق‌های جمع آوری زکات فطره بسترهای الکترونیکی و غیر حضوری جمع آوری زکات فطره نیز در استان زنجان فراهم شده است.

وی افزود: کمیته امداد استان زنجان همزمان با روز عید سعید فطر نسبت به جمع‌آوری زکات فطره اقدام می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه امسال یک هزار و ۹۰۸ پایگاه در مصلی های نماز جمعه و سطح شهر دایر خواهد شد، گفت: طبق مصوبه شورای زکات استان و الزامات موجود در این بخش صرفاً صندوق های دارای مجوز لوگوی شورای زکات مجاز به جمع آوری زکات فطره هستند.

صالحی افزود: به منظور هم‌افزایی در برگزاری برنامه‌ها و ایجاد هماهنگی و جلوگیری از تعدد مراکز دریافت فطریه در روز عید فطر، تمامی صندوق‌های مستقر در مصلی های نماز عید فطر، با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط، زکات فطره روزه‌داران را جمع‌آوری می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی برای چگونگی ساماندهی جمع‌آوری کمک‌های زکات فطریه در روز عید فطر و انجام اقدامات لازم با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی به وپژه دفتر نماینده ولی فقیه دراستان اضافه کرد: تلاش دبیرخانه شورای زکات واریز وجوهات زکات فطره جمع اوری شده در روز عید سعید فطر در همان روز به حساب نیازمندان واریز می شود.

صالحی با بیان اینکه علاوه بر استقرار صندوق‌های جمع آوری زکات فطره بسترهای الکترونیکی و غیر حضوری جمع آوری زکات فطره نیز در استان زنجان فراهم شده است، گفت: کد دستوری #۵*۰۲۴*۸۸۷۷*، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۷۸ برای زکات فطره سهم سادات و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۰۲ برای زکات فطره عام به منظور واریز وجوه فطریه سادات پیش بینی شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا