شهرستان ها

زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در خراسان شمالی فراهم است

بجنورد_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی فراهم است.

حسن ناهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همه زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در خراسان شمالی فراهم است.

وی در ادامه افزود: پس از شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه، توجه جهانیان به انتخاب مردم ایران است و به هر میزان مشارکت بیشتر باشد موقعیت نظام اسلامی را در ابعاد بین‌المللی تقویت خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: هم‌استانی‌ها در روز رأی‌گیری حتماً کارت ملی و یا شناسنامه همراه داشته باشند چون سایر مدارک هویتی در انتخابات ریاست جمهوری معتبر نیستند.

وی در خصوص برگزاری مناظرات در میان احزاب استانی و یا نمایندگان ستادهای نامزدهای انتخاباتی نیز گفت: برگزاری چنین مناظرات در محیط‌های دانشگاهی، صدا و سیما و یا ستادها منوط به سیاست‌ها ستادهای انتخاباتی نامزدها است.

ناهیدی نقش بانوان را در انتخابات حائز اهمیت خواند و گفت: در انتخابات مجلس، در خراسان شمالی، بانوان بیش از آقایان مشارکت داشتند و امیدواریم در این دوره نیز حماسه آفرین باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا