شهرستان ها

زیرساخت‌ها در برخی محلات منظریه شهرکرد انجام می‌شود

شهرکرد_رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: ۲۸ پلاک تجاری، مسکونی از اراضی راه و شهرسازی استان با ارزش تقریبی ۱۳۲ میلیارد تومان در محله ۳۶ منظریه به شهرداری شهرکرد واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حیدری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق توافقات قبلی و مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری در سال گذشته، مقرر شد که در راستای تکمیل زیرساخت‌های محله منظریه مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از اداره‌کل راه و شهرسازی به شهرداری شهرکرد اختصاص داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: مبادله تفاهم‌نامه روز گذشته با حضور استاندار محترم، مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر مسئولان استانی انجام شد و زمین‌هایی به مبلغ ۱۳۲ میلیارد تومان به شهرداری اختصاص داده شد تا به زودی با فروش آن‌ها توسط مدیریت‌شهری شهرکرد عملیات تکمیل زیرساخت‌ها در محلات ۳۵، ۳۶، ۳۷ و ۳۸ منظریه آغاز شود.

وی ادامه داد: با این مبادله محله منظریه دارای متولی می‌شود و این امر رضایت‌مندی مردم این محل را به همراه خواهد داشت.

حیدری اظهار داشت: شهرداری تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا حداقل امکانات شامل آسفالت، جدول‌کشی، فضای سبز و… را پس از گذشت سال‌ها چشم انتظاری برای مردم مؤمن و صبور محله منظریه شهرکرد ایجاد کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد در پایان افزود: باقی مانده وجه به زودی با معرفی و واگذاری دیگر املاک توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان به شهرداری شهرکرد انجام خواهد شد و بلافاصله پس از واگذاری این زمین‌ها به‌فروش رسیده و هزینه خواهند شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا