شهرستان ها

زیرساخت تامین اکسیژن در بیمارستان خورموج فراهم شد

بوشهر- سرپرست بیمارستان زینبیه خورموج از نصب و راه‌اندازی مخزن اکسیژن مایع ۱۰ تنی با بیشینه فشار ۱۰ بار در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی بهنام مجرد صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نیاز بیمارستان و بیماران به‌ویژه در شرایط حاد تنفسی به اکسیژن، بیمارستان مخزن اکسیژن مایع را با پیگیری‌های لازم و تأمین اعتبار خرید آن از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری پس از انجام مراحل اولیه زیرسازی و آماده‌سازی سکوی مناسب، در بیمارستان مستقر و وارد چرخه انتقال اکسیژن کرد.

سرپرست بیمارستان زینبیه خورموج پیرامون مزایای این مخزن بیان داشت: مخزن اکسیژن مایع، بدون نیاز به برق و اپراتور کار می‌کند، این دستگاه دارای اکسیژن خالص است که حتی در بالاترین میزان مصرف نیز دچار افت فشار نمی‌شود.

بهنام مجرد ادامه داد: جوابگو نبودن دستگاه اکسیژن ساز مرکزی بیمارستان در شرایط حاد، همچنین حمل‌ونقل و جابجایی درون بخشی کپسول‌های اکسیژن، پس از طی نمودن مراحل قانونی و تائید کارشناسان محترم مخزن اکسیژن مایع خریداری و نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی بخش‌های بیمارستان به‌جز کلینیک تخصصی و بخش دیالیز که خارج از محدوده داخلی بیمارستان هستند و زیرساخت مناسب آن فعلاً آماده نیست را تحت پوشش قرار داده و اکسیژن موردنیاز را در شرایط حیاتی برای بیماران تأمین می‌کند.

وی یادآور شد: خرید، نصب و راه‌اندازی مخزن اکسیژن مایع ۱۰ تنی با بیشینه فشار ۱۰ بار، با اعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد ریال انجام پذیرفته است.

سرپرست بیمارستان زینبیه خورموج بیان کرد: امیدواریم با این اقدام بتوانیم خدمات مطلوب‌تری را به مردم شهرستان دشتی ارائه کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا