شهرستان ها

زیرساخت های مازندران پاسخگوی نیازها نیست

رامسر- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: زیرساخت های شهری استان پاسخگوی نیازهای صنعتی، گردشگری، اقتصادی و مردم منطقه نیست و باید توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا علیخانی شامگاه سه شنبه در بازدید از فرودگاه رامسر با اشاره به پتانسیل‌های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی استان گفت: لازمه توسعه اقتصادی و گردشگری در هر جامعه زیرساخت‌های حمل ونقل است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های کنونی استان براساس نظام جامع و توسعه یافته و متناسب با ظرفیت‌های گذشته پیش بینی شد و جوابگوی توسعه گردشگری و صنعتی در استان نیست، گفت: همچنین پاسخگوی نیازهای مردم نیست و مردم در مواقع تعطیلات و دوره‌های سفر با مشکلات عدیده روبرو هستند.

وی ادامه داد: تصمیم گرفتیم بازدید کلی از ساری تا رامسر داشته باشیم تا وضعیت موجود محورهای مواصلاتی داشته باشیم و بتوانیم نقاط ضعف را شناسایی کنیم.

علیخانی یکی از مهمترین زیرساخت‌های شهرهای گردشگری را حمل ونقل ذکر کرد و گفت: صنعت گردشگری از حساسی بالایی در جذب توریست برخوردار است و با توجه به اینکه شهر رامسر زمینه خوبی برای گردشگری دارد تصمیم گرفتیم آخرین وضعیت توسعه آن را بررسی کنیم.

معاون استاندار مازندران با اشاره به درخواست‌هایی برای توسعه فرودگاه رامسر گفت: این درخواست‌ها پیگیری می‌شود.

وی همچنین از شهرداران استان خواست نسبت به توسعه شهرها متناسب با نیازهای واقعی شهروندان مسئولانه عمل کنند و نیازها را در همه جوانب بررسی و براساس آن برنامه ریزی کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا