شهرستان ها

ساختمان بخش دیالیز بیمارستان سردشت ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ارومیه – مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت از پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی ساختمان بخش دیالیز بیمارستان این شهرستان خبر داد.

داوود آتشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات احداث ساختمان خیرساز بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی این شهرستان ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: به همت بیش از ۴۰۰ خیر سلامت شهرستان و با هزینه اولیه بیش از ۴۳ میلیارد ریال احداث ساختمان دیالیز آغاز شد و اکنون در مرحله نازک کاری طبقه اول است.

آتشی، با بیان اینکه ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد اولیه هزینه ساخت این ساختمان خیرساز است، گفت: تلاش می‌کنیم این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد و شهرستان سردشت برای نخستین بار صاحب ساختمان مستقل بخش دیالیز با ظرفیت مناسب خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: با احداث این ساختمان ۲۲ تخت به ظرفیت خدمات دهی بیماران دیالیزی در شهرستان اضافه می‌شود.

آتشی، با بیان اینکه احداث این ساختمان جز نیازهای شبکه بهداشت و درمان این شهرستان است، گفت: در حال حاضر ۶۴ بیمار دیالیزی از خدمات بخش دیالیز بیمارستان سردشت در سه شیفت کاری استفاده می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت، با اشاره به اینکه ساختمان دیالیز در زمینی به مساحت ۶۲۰ متر مربع احداث می‌شود، اضافه کرد: تهیه تجهیزات، جذب نیروی متخصص و توسعه فضای بهداشتی و درمانی با توجه به مطالبات اصلی مردم از ضروریات و اولویت برنامه‌ها در حوزه بهداشت و درمان شهرستان است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا