شهرستان ها

ساختمان مجلل منطقه آزاد اروند متناسب با شأن نظام نیست

آبادان- امام جمعه آبادان با اشاره زندگی مردم مستضعفی در آبادان و خرمشهر گفت: ساختمان مجلل منطقه آزاد اروند متناسب با شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه به موضوع فروش ساختمان سازمان منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت: عوائد حاصل از فروش این ساختمان صرف توسعه زیر ساخت‌ها و عمران شهرهای آبادان و خرمشهر شود.

وی با بیان اینکه در کنار این ساختمان مردم مستضعفی زندگی می‌کنند که با کم‌ترین بارندگی خانه‌های آن‌ها دچار مشکل می‌شود، افزود: چنین ساختمان‌های مجللی متناسب با نظام اسلامی نیست.

وی در ادامه از مدیریت جدید منطقه آزاد اروند قدردانی کرد و گفت: اقدام به فروش ساختمان منطقه آزاد اروند در ابتدای شروع به کار مدیریت جدید این منطقه اقدامی ارزشمند است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: مراسم سوگواری ایام فاطمیه به خوبی از سوی مردم آبادان برگزار شد.

حجت اسلام غبیشاوی از عالم ربانی مرحوم آیت الله دوانی هم یاد کرد و گفت: این عالم ربانی یک شخصیت کشوری، انقلابی، دانشمند و مردی فعال در آبادان بود و ما باید یاد و خاطرشان را زنده نگه داریم.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا