شهرستان ها

ساخت مسکن برای کارکنان سازمان‌های دولتی در استان زنجان

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: براساس تفاهم نامه های منعقد شده، واحدهای مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن برای کارکنان سازمان‌های دولتی در استان ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی، با بیان اینکه برای تعدادی از کارکنان دستگاه‌های دولتی براساس تفاهم‌نامه‌های بسته‌شده در قالب طرح نهضت ملی مسکن تخصیص پروژه شده است، اظهار کرد: اولویت تامین زمین در این تفاهم‌نامه‌ها از سوی طرف تفاهم است و در صورت نبود زمین مازاد دستگاه‌های دولتی، وزارت راه‌ و شهرسازی موظف است نسبت به تامین زمین و تعریف پروژه اقدام کند.

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر زنجان در این زمینه تعریف شده و در حال اجراست، گفت: بحث طراحی و تخصیص پروژه‌های یادشده در قالب تامین مسکن کارکنان دولت بوده و برخی نهادها نیز با تخصیص اراضی خود برای استفاده از تسهیلات بانکی و دیگر مزایای طرح نهضت ملی مسکن، در این طرح قرار گرفته‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه متقاضیان پروژه‌های یادشده مانند سایر پروژه‌ها دارای فرم «ج» سبز هستند، ادامه داد: این متقاضیان باید دارای شرایط دیگر طرح نهضت ملی از جمله مالکیت نداشتن و برخوردار نبودن از تسهیلات بانکی (حوزه مسکن) باشند و اقساط اعلامی نیز در موعدهای مقرر باید واریز شود.

اسماعیلی افزود: دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مختلف می‌توانند با معرفی اراضی مازاد به اداره کل راه‌ و شهرسازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای کارکنان خود پروژه تعریف کنند و براساس تفاهم‌نامه‌ها از مزایای طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا