شهرستان ها

ساخت واحدهای ویلایی در قالب نهضت ملی مسکن در کوثر

کوثر- معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در قالب نهضت ملی مسکن در کوثر ساخت واحدهای ویلایی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال‌الدین میرجعفریان شامگاه پنجشنبه در جریان بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان کوثر اظهار کرد: در گیوی بالا با تأمین زمین ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی انجام می‌شود تا متقاضیان نهضت ملی مسکن بتوانند واحدهای خود را با پرداخت تسهیلات مناسب انجام دهند.

وی تصریح کرد: در گیوی پایین نیز قرار شده است تا ساخت واحدهای مسکونی به صورت آپارتمانی آغاز شود که بعد از نهایی شدن متقاضیان بنیاد مسکن ساخت واحدها را عهده‌دار خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با تغییراتی که در وزارت راه و شهرسازی داده شد، قرار بر این است تا ساخت واحدهای مسکونی با همراهی بانک‌های عامل توسعه پیدا کند تا متقاضیان و واجدین شرایط نهضت ملی مسکن بتوانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

میرجعفریان ضرورت تکمیل تقاطع‌ها و محورهای مواصلاتی متصل به بزرگراه سرچم را یادآور شد و افزود: برای ایمن‌سازی در این تقاطع‌ها به ویژه در تقاطع فیروز و تقاطع‌های منتهی به محور سرچم سعی بر این است تا زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم آمده و اقدامات مناسب برای ارتقای ایمنی انجام شود.

وی به اجرای خط انتقال ۷.۵ کیلومتری سد گیوی به نفع باغداران و کشاورزان اشاره کرد و ادامه داد: این خط انتقال با تأمین اعتبار مورد نیاز مراحل تکمیلی خود را سپری می‌کند و قرار است آب کشاورزان برای اراضی به صورت سقلی تأمین تا با روش‌های نوین آبیاری امکان توسعه زراعت و باغبانی فراهم آید.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ضرورت تکمیل پایاب سد گیوی و بهره‌برداری کامل از این پروژه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با کامل شدن مراحل مختلف این طرح آبی، خاکی کشاورزان توسعه کشت و زرع آبی را با الگوهای کشت ارائه شده انجام دهند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا