شهرستان ها

سارق مسافرنما در مشگین‌شهر دستگیر شد

مشگین‌شهر- فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: سارق سابقه‌دار در قالب مسافرنما در مشگین‌شهر دستگیر و بازداشت شد.

نیکروز سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش یک فقره وقوع سرقت به عنف منجر به آزار در شهرستان مشگین‌شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های دادستان مشگین‌شهر و صدور دستور قضایی، رصد فنی و تخصصی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: با اقدام مقتدرانه پلیس شهرستان، سارق غیربومی سابقه‌دار به عنف به هویت (ب-ع) که اخیراً با تهدید، ارعاب و آزار صاحبان منزل اقدام به سرقت کرده و متواری شده بود، در عملیاتی غافلگیرانه با صلابت و با تعقیب و مراقبت از شهرستان شوشتر خوزستان به تهران، نهایتاً در شهر پرند توسط پلیس مشگین‌شهر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

سلیمانی افزود: مقابله با سرقت و جرایم خشن در اولویت کار نیروی انتظامی بوده و پلیس با مرتکبان و متخلفان در چارچوب قانون بدون هیچ اغماضی و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: صدور دستورات جامع و کامل مقام قضایی به ویژه پیگیری جدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین‌شهر رصد و اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و عملیات مقتدرانه مأموران نیروی انتظامی پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان که منتج به نتیجه مطلوب شد که جای قدردانی دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا