شهرستان ها

سازمان‌های مردم نهاد به رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه کمک می‌کنند

کرمانشاه- سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: سازمان‌های مردم نهاد به رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست تخصصی سمن‌ها با مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه به مناسبت سالروز تشکیل تشکل‌ها بعد از ظهر چهارشنبه با حضور شهردار کرمانشاه، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، مشاور و مدیرکل امور بانوان استانداری، شهردار کرمانشاه، معاون فرماندار شهرستان کرمانشاه، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان، معاون بهزیستی استان، اعضای شورای اسلامی شهر، مسؤلین و اعضای فعال سازمان‌های مردم نهاد، از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در سالن قصرشیرین برگزار شد.

ایمان درخشی سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: فلسفه وجودی سازمان‌های مردم نهاد در کنار دولت بودن در راستای رفع مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها نیز از این موضوع مستثنی نیستند، افزود: حضور سازمان‌های مردم نهاد در کنار مجموعه مدیریت شهری باعث رشد فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه با برگزاری این نشست قصد داریم پیام همراهی و همکاری را اعلام کنیم، تصریح کرد: بی‌شک وجود سمن‌ها بازدارنده است و باعث کاهش بزه اجتماعی خواهند شد.

درخشی با بیان اینکه انتقال خواسته‌های مردمی به مجموعه مدیریت شهری باعث رشد خواهد شد چراکه از لایه‌های دیگر شهر مطلع خواهیم بود، گفت: برنامه ریزی برای آینده مدیریت شهری با همراهی و همکاری سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند نقطه آغازی برای این تعاملات باشد.

وی با بیان اینکه وظیفه شهرداری‌ها فقط مسائل فیزیکی و خدماتی نیست، ادامه داد: به جرأت می‌توان گفت که ۵۰ درصد وظایف شهرداری‌ها، موضوعات فرهنگی اجتماعی است لذا از حضور سمن‌ها به بهترین شکل ممکن در این مسیر استفاده خواهیم کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در پایان از ارسال مصوبه‌ای به شورای اسلامی شهر برای ایجاد شش سرای محله خبر داد که مدیریت آن برعهده سازمان‌های مردم نهاد خواهد بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا