شهرستان ها

سازمان تبلیغات اسلامی ۳۰۰ مسئله در حوزه هیئت را شناسایی کرده است

بجنورد- مدیرکل تشکل‌های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای حل موضوع تولید محتوا و فکر در سازمان، هیئت اندیشکده تشکل‌ها فعال شد که هم‌اکنون ۳۰۰ مسئله در موضوع هیئت را احصا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام باباخانی پیش از ظهر چهار شنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: تعامل‌های فزاینده‌ای در دوران جدید تبلیغات اسلامی از طریق ساختارسازی های به روز ایجاد شده است.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: با تأسیس خبرگزاری مهر جریان خبرگزاری رسمی از انحصار برخی رسانه‌ها خارج شد.

وی از شرکت ۷۰ درصدی تشکل‌ها در انتخابات هیئات مذهبی خبر داد و افزود: تعامل مناسبی بین سازمان‌های تابعه تبلیغات اسلامی وجود دارد.

حجت الاسلام باباخانی بیان داشت: با افزایش ظرفیت‌های مردمی می‌توانیم به جامعه هویت بخشی کنیم.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از سال ۸۰ تا ۹۷، ۵۰ مؤسسه ذیل خود ایجاد کرده بود که با حضور حجت‌الاسلام قمی تصمیم بر این شد تا مسائل و مشکلات مجدداً بازنگری شوند و نهادهایی که مأموریت مشابه دارند، هم‌افزایی کنند.

وی افزود: برای حل موضوع تولید محتوا و فکر در سازمان، هیئت اندیشکده تشکل‌ها فعال شد که هم‌اکنون ۳۰۰ مسئله در موضوع هیئت را احصا کرده است.

حجت الاسلام باباخانی در انتها گفت: برای ارتباط بزرگان عرصه مداحی و هیأت، شورای عالی ستایشگری و شورای شبکه هیأت تشکیل شد تا تمام این افراد ذیل آن حضور پیدا کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا