شهرستان ها

ساماندهی ۱۳ مدرسه کانکسی در هرمزگان

بندرعباس – مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: ساماندهی ۱۳ مدرسه کانکسی در هرمزگان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید فخر الدین هاشمی بیان داشت: ساماندهی مدارس کانکسی مستقل دارای بیش از ۱۰ دانش آموز که در قالب طرح شهید دانش آموز «رضا پناهی» از تیرماه امسال در سراسر کشور کلید خورد، در هرمزگان نیز در قالب ساماندهی ۱۳ مدرسه کانکسی در حال اجراست. این طرح با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در استان در حال اجرا است.

به گفته وی، ساماندهی ۱۳ مدرسه کانکسی در استان در قالب ۲۷ کلاس درس تا شهریورماه ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد که با بهره برداری از این مدارس تعداد ۶۷۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در سراسر استان برخوردار خواهند شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ساماندهی مدارس کانکسی مستقل دارای بیش از ۱۰ دانش آموز در شهرستان‌های میناب، حاجی آباد، بشاگرد و جاسک در حال اجرا است.

هاشمی در پایان افزود: این طرح با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، خیرین و بنیادبرکت در استان هرمزگان در حال اجرا است.

گفتنی است؛ طرح «شهید پناهی» در فاز نخست برای ساماندهی ۱۱۴۹ مدرسه سنگی و کانکسی در ۲۸ استان کشور تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲، هدف گذاری شده، که تاکنون در ۱۵ استان با عقد قرارداد و شروع عملیات عمرانی وارد مراحل اجرای طرح شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا