شهرستان ها

سامانه خارگ من راه‌اندازی می‌شود

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: زودی سامانه خارگ من با هم افزایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران، در جزیره خارگ راه اندازی خواهد شد.

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هوشمندسازی و تحقق شهر هوشمند از مهمترین رویکردهای عصر کنونی است و شهرها به فراخور توان و ظرفیت خود گام‌هایی در این جهت برداشته‌اند در این زمینه به زودی سامانه خارگ من با هم افزایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران، در جزیره خارگ راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: در گستره دنیای ارتباطات، هوشمندسازی شهرها بیش از هر زمانی مورد توجه است، نرم افزارهای شهروندی متفاوتی نیز در دهه حاضر در راستای شهر هوشمند طراحی و راه اندازی شده و در حوزه‌های مختلف در حال توسعه و گسترش است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: نرم افزارهای مختلف شهروندی روی این نرم افزار تجمیع می‌شود، این نرم افزار، بستری یکپارچه برای ارائه خدمات مختلف به شهروندان است و به‌مرور قابلیت‌های آن توسعه می‌یابد.

‎بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: طراحی و تهیه نرم افزارهای شهروندی از ضروریات جامعه امروزی است و نرم افزار خارگ من منجر به تسریع و تسهیل امور در شهر خارگ می‌شود، در شهر هوشمند همه شهروندان امکان دسترسی به موضوعات مختلف را دارند و به راحتی می‌توانند به صورت غیر حضوری کارهای خود را انجام دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا