شهرستان ها

سایت موزه گوهرتپه منحصربفرد است

بهشهر- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از گوهرتپه بهشهر به عنوان سایت موزه منحصربفرد استان یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق برزگر پنجشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران هدف از سفر به شهرستان بهشهر را پیگیری مصوبات استاندار مازندران و بررسی مسائل و مشکلات در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و ارائه راهکارها عنوان کرد و با بیان اینکه بهشهر جزو شهرستان‌هایی است که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری در هر سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برخوردار است، اظهار داشت: طرح جامع عباس آباد پس از سال‌ها تدوین شد و به دستگاه‌های ذیربط آب منطقه‌ای و منابع طبیعی برای اظهار نظر ارسال شد.

برزگر ادامه داد: با توجه به اینکه عباس‌آباد بهشهر پایگاه جهانی است انتظار است تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به عنوان متولی این مجموعه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه گوهرتپه جز و سایت موزه‌های منحصر به فرد استان است، گفت: تلاش داریم با همکاری فرمانداری شهرستان برنامه‌ریزی خوبی برای آن داشته باشیم.

برزگر در خصوص کاخ صفی‌آباد این شهرستان، افزود: پیگیری‌های خوبی در خصوص این کاخ در حال انجام است و فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در حوزه گردشگری و صنایع دستی داریم که امیدواریم خروجی آن ما را به آنچه در خور این شهرستان است، برساند.

وی گفت: یکی از پتانسیل‌های خوب این شهرستان مجموعه تالاب میانکاله است که طرح جامع آن توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان در حال انجام است و حوزه گردشگری در این طرح دیده شده است

آگهی
دکمه بازگشت به بالا