شهرستان ها

ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی در خوزستان تشکیل شد

اهواز- ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی مستقر در سازمان ویژه دور دوم سفر استانی ریاست جمهوری به خوزستان با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر این وزارت تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز چهارشنبه ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی مستقر در سازمان ویژه دور دوم سفر استانی ریاست جمهوری به خوزستان با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر این وزارت تشکیل آغاز به کار کرد.

رئیس جهاد کشاورزی خوزستان در این آئین گفت: با توجه به اهمیت و ظرفیت‌های موجود در خوزستان رئیس جمهور برای دومین بار به صورت رسمی به استان سفر خواهد داشت.

سید رحمت الله پریچهر به سفر ۲ روزه وزیر جهاد کشاورزی به خوزستان اشاره کرد و افزود: بازدید و افتتاح و بهره برداری از طرح‌های مختلف بخش کشاورزی و دیدار با نخبگان از جمله برنامه‌های وزیر خواهد بود.

وی اضافه کرد: وظیفه ما خدمتگزاری به کشاورزان و بهره برداران است و اگر بنا به دلایلی مردم به مدیران و کارشناسان دسترسی نداشته باشند، میز ارتباطات بهترین فرصت برای ملاقات و پاسخگویی به آنان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی مستقر در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان متشکل از نماینده تام‌الاختیار وزیر و هیئت ۱۰ نفره همراه و مدیران کل ادارات تابعه، معاونین سازمان و کارشناسان مربوطه از ۶ تا ۸ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر پاسخگوی مردم خوزستان خواهند بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا