شهرستان ها

ستاد انتخابات کرمانشاه به طور رسمی از امروز آغاز به کار کرد

کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به رعایت اصل بی طرفی، گفت: ستاد انتخابات در کرمانشاه به طور رسمی از امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه ستاد انتخاباتی کرمانشاه که به ریاست استاندار کرمانشاه با حضور اعضای ستاد انتخاباتی در دفتر استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور استان کرمانشاه فعالیت ستاد انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز ۳۱ خردادماه آغاز خواهد شد و در نهایت انتخابات در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری انتخاباتی امن، بی طرف و در فضای رقابتی کاملاً سالم برای شرکت کنندگان را در نظر داریم تا در انتخابات پیش رو نیز مانند سایر انتخابات استان سربلند خارج شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه مقدمات شروع به کار ستاد انتخاباتی در استان کرمانشاه از روزهای گذشته مهیا شده، تصریح کرد: با این وجود این ستاد از امروز به طور رسمی کار خود را آغاز کرده و با ایجاد شرایطی آرام مردم با آسایش و خیال راحت در انتخابات حضور پیدا کنند و در پاسداشت و امانتداری آرا مردم تمام تلاش و توان خود را به کار خواهیم گرفت.

شعبانی تاکید کرد: هیچ گونه دخالتی بر اساس سلیقه یا وابستگی به حزب و جناح خاص در انتخابات صورت نخواهد گرفت و تمامی اقدامات بر اساس قانون و چارچوب انجام می‌گیرد.

وی با بیان توصیه‌ای از تمام عاملین و متولیان برگزاری انتخابات، خواستار شد: آرا مردم نزد ما امانت بوده و باید آنها را از جان خود عزیزتر بدانیم و صرف نظر از اینکه در چه جناح و حزبی رأی داده شده باید خود را در حفظ و حراست آنها موظف بدانیم.

شعبانی در پایان به از ۲ قشر جامعه برای حضور در انتخابات دعوت به عمل آورد و گفت: از تمامی مردم دعوت به عمل می‌آید که فرصت انتخاباتی را غنیمت شمرده و در تعیین سرنوشت جامعه سهیم باشند.

همچنین ادامه داد: از تمامی افراد نخبه در استان کرمانشاه دعوت می‌شود که برای شرکت در انتخابات و نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی اقدام کرده و در جهت سربلندی کرمانشاه خود را در معرض انتخاب مردمی قرار دهند چرا که هرچقدر شرکت نخبگانی در این فضا بیشتر باشد انتخابات گرم‌تری خواهیم داشت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا