شهرستان ها

سردار شهید ییلاقی بصیر و ولایتمدار بود

بهشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بصیرت شناسی و ولایتمداری را شاخصه برجسته سردار شهید ییلاقی برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا تنگسیری شامگاه جمعه در مراسم استقبال از شهدای گمنام و سالگرد شهید مدافع حرم ییلاقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که از کیان ایران اسلامی و سرزمین مقدس دفاع کردند، یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشت.

وی از مازندران به عنوان استان پهلوان پرور یاد کرد و افزود: این استان در همه جای کشور و در ابتدای انقلاب در شرق کشور، خوزستان، کردستان و غیره حضور و نقش آفرینی کرده است.

وی با عنوان اینکه شهدای گمنام از تبار خوشنام هستند و در گمنامی خوشنام شدند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ییلاقی گفت: باید از کوه‌های کردستان دلاورمردی های شهید ییلاقی را بپرسیم و برایش جا و مقام و نوع لباس مهم نبود و برایش رزمندگی مهم بود.

سردار تنگسیری از شهید ییلاقی به عنوان فردی باهوش و باذکاوت در عرصه‌های نبرد ذکر کرد و گفت: این شهید والامقام دلیر و مهربان بود و جوانان را دوست داشت و ولایتمداری این شهید زبانزد است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به بصیرت و ولایت شناسی شهید ییلاقی ادامه داد: این شهید شهادت را پلی برای رسیدن به خداوند می‌دانست.

وی با بیان اینکه شهید ییلاقی با آنکه جانباز ۸۰ درصد بود، میدان را خالی نکرد و همواره از ولایت دفاع می‌کرد، تصریح کرد: شهید ییلاقی انقلابی بود و خود را وقف اسلام و انقلاب کرده بود.

سردار تنگسیری با عنوان اینکه شهیدان به گردن ما تکلیف گذاشتند، گفت: امروز من رزمند حق ندارم بترسیم و برابر دشمن عقب نکشینی کنیم و باید شجاعانه مقابل دشمن قد کشید.

وی با اظهار اینکه شهیدان زنده هستند و برای ما دعا می‌کنند، تصریح کرد: شهدا جانشان را برای انقلاب داده‌اند و برای این کشور و انقلاب نیز دفاع می‌کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا