شهرستان ها

سردیس شاعر پرآوازه کرمانشاهی مرحوم استاد «احمد عزیزی» رونمایی شد

کرمانشاه- سردیس شاعر پرآوازه کرمانشاهی مرحوم استاد «احمد عزیزی» با حضور جمعی از شعرای ملی در محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی بعد از ظهر چهارشنبه با حضور علیرضا قزوه مسئول دفتر شعر، ادبیات و سرود صدا و سیما، صفدری سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بهرامی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و جمعی از شاعران کرمانشاهی از سردیس شاعر فقید، مرحوم استاد احمد عزیزی در محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه رونمایی شد.

علیرضا قزوه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم احمد عزیزی گفت: چهره احمد عزیزی به عنوان یک نماد ملی در ادبیات معاصر و انقلاب شناخته می‌شود و برای تکریم این شاعر گرانقدر از ظرفیت‌های موجود باید به خوبی استفاده شود تا شخصیت کم نظیر ایشان به نسل جوان معرفی شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با بیان اهمیت تکریم مفاخر استان گفت: وزانت احمد عزیزی برای ادبیات استان نکته‌ای است که باید محترم شمرده شود و به همین دلیل تصمیم بر این شد سردیس ایشان در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که محل تردد هنرمندان است نصب و یاد و خاطره ایشان گرامی داشته شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا