شهرستان ها

سطح رقابتی بالایی میان نامزدهای انتخابات وجود دارد

مشهد- استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه مردم در خصوص انتخابات از آگاهی بالایی برخوردار هستند، گفت: چون افراد بسیاری تأیید شدند، رقابتی بالایی بین نامزدها پیش بینی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن در بخش مرکزی به تعداد ۵۰۰ واحد در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: این طرح در شهرستان‌های مختلف استان در حال پیگیری است و کار سنگینی است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه خراسان رضوی سهم سنگینی از متقاضیان این طرح را دارد، افزود: لذا هم تأمین زمین، هم تأمین وام و هم ساخت‌ها در حال انجام است و بخش عمده‌ای از زمین در اختیار خود افراد و متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی به حمایت و مشارکت مردم در پیشبرد هر چه بیشتر این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: انشاالله با مشارکت و اقدام مردم، ما هم بتوانیم حمایت‌های لازم را انجام دهیم و زمینه‌ها را فراهم کنیم.

نظری با اشاره به اینکه جامعه از سطح آگاهی بالایی در خصوص انتخابات برخوردار هستند، گفت: مسؤولان وظیفه داریم زمینه حضور مردم و مشارکت مردم را فراهم کنیم، الحمدلله مردم صاحب شناخت هستند و هم فردی که برای آنها اقدام می‌کند و هم دشمن را می‌شناسند

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه از جهت امنیت، سلامت و رقابت، برگزاری انتخاباتی پرشور را در استان پیش رو داریم، افزود: مردم با آرامش کامل، اطمینان خاطر و مشارکت گسترده در این عرصه سیاسی حضور پیدا خواهند کرد.

وی اظهار کرد: چون افراد بسیاری تأیید شدند، رقابتی خوب بین نامزدها پیش بینی می‌کنیم و مردم می‌توانند از بین آنها گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا