شهرستان ها

سلامت و بهداشت یکی از مهم‌ترین مولفه‌های زندگی انسانی است

مشگین شهر – مدیر شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر گفت: سلامت و بهداشت یکی از مهم‌ترین مولفه‌های زندگی انسانی است و بنیان توسعه پایدار در هر کشوری است.

امین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حیاتی مقوله بهداشت و سلامت، در کشور ما نیز هر ساله یک هفته به سلامت اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا یکم تا هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

ابراهیمی با توجه به اهمیت بهداشت و سلامت در جامعه تصریح کرد: هفته سلامت فرصتی مغتنم برای بیان اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی، تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه مداوم و پایدار، اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ سلامت است.

رییس شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر گفت: سلامت می‌تواند یکی از با اهمیت ترین عوامل موثر بر بهره وری خانواده محسوب شود؛ چرا که این عامل خود به تنهایی قادر است بسیاری از عوامل دیگر همچون آرامش فکری، ارتباطات، نگرشها، وجدان کار، برنامه ریزی و … را در یک خانواده تحت تاثیر قرار دهد و سلامت خانواده‌ها نیز تا حد زیادی در گرو تامین بهداشت خانواده و جامعه می‌باشد.

وی ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاش‌های ارزنده همه دست اندر کاران بخش سلامت بیان کرد: آغاز هفته سلامت را به همه کارکنان و مدافعان سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی و توفیق روزافزونتان را مسئلت می‌دارم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا