شهرستان ها

سهمیه ۱۳.۸ درصدی اشتغال طی سال جاری در فیروزکوه محقق شده اشت

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه با اشاره به اینکه تعهد اشتغال در شهرستان دو هزار و ۹۵۷ نفر بوده است گفت: سهمیه ۱۳.۸ درصدی اشتغال برای سال جاری در فیروزکوه محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری منش صبح دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال اظهار داشت: این کارگروه پیرامون اشتغالزایی و حمایت از تولید و در راستای تحقق شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) با حضور دستگاه‌های مختلف و مرتبط با موضوع اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

فرماندار فیروزکوه در ادامه با اشاره به تحقق ۱۳.۸ درصدی سهمیه اشتغال شهرستان فیروزکوه از آغاز سال جاری خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه تعهد اشتغال در شهرستان فیروزکوه ۲۹۵۷ نفر بوده است ما با ایجاد اشتغال توسط دستگاه‌های مرتبط در شهرستان و مجموعه‌های صنعتی موفق شدیم برای ۱۳/۸ به اذعان سامانه رصد اشتغال ایجاد کنیم.

وی در ادامه افزود: مقرر شد تلاش دستگاه‌های اجرایی متولی امر بر این هدف استوار گردد که عمده فعالیت آنها در سال ۱۴۰۲ در حوزه اشتغالزایی و رشد تولید باشد.

حیدری منش یادآور شد: تحقق این مهم در شهرستان فیروزکوه موجب گردید تا رتبه برتر را در حوزه اشتغالزایی در استان تهران کسب نمائیم.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال شهرستان فیروزکوه در سال جاری ۲۹۵۷ نفر می‌باشد خاطر نشان کرد: این تعهد در قالب اشتغال در پروژه‌های پیمانکاری در مجموعه‌های کارگاهی، شهرک‌های صنعتی و مجموعه‌های تولیدی به انضمام مجموعه‌هایی که در حوزه خدماتی جذب نیرو خواهند داشت، می‌باشد.

فرماندار فیروزکوه در پایان ابراز امیدواری کرد: این مهم با کمک دستگاه‌های مرتبط و با پیگیری متولیان امر بیشتر محقق خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا