شهرستان ها

سهم استان زنجان از منابع تبصره ۱۸ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است

زنجان-رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: سهم استان زنجان از منابع تبصره ۱۸ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین میرزایی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی استان در محل استانداری زنجان، گفت: منابع تبصره ۱۸ از محل هدفمندی یارانه‌ها تأمین شده و سهم استان زنجان ۸۰۰ میلیارد تومان است.

وی اظهار کرد: تبصره ۱۸ برای ایجاد اشتغال، ایجاد تولید، و کارآفرینی بوده و دستگاه‌های برای دریافت این منابع با بانک‌ها وارد رایزنی شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: برای رشد اقتصادی استان به دنبال افزایش میزان سرمایه‌گذاری و بهره‌وری هستیم و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان و دستگاه‌های اجرایی در حال کارکردن هستند و جمع‌بندی این برنامه‌ها خدمت استاندار زنجان ارسال می‌شود.

میرزایی تاکید کرد: بعد از تأیید طرح توسط استاندار زنجان در جلسه اقتصاد مقاومتی طرح بحث شده و قبل از پایان سال نهایی خواهد شد.

وی افزود: استان‌های دیگر متوجه شده‌اند که ما روی رشد سرمایه‌گذاری و بهره‌وری کار می‌کنیم و مایل هستند طرح را ببینند.

در ادامه این جلسه، رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان گفت: اصناف به‌موازات دولت و بخش خصوصی در آموزش و اشتغال‌زایی فعالیت می‌کند و اصناف بالاترین اشتغال‌زایی را در استان داشته است.

سید محمود موسوی ابراز کرد: اصناف هیچ‌وقت برای گرفتن حق خود در مقابل استانداری و فرمانداری تجمع نکرده‌اند.

وی گفت: سهم اصناف از تسهیلات اشتغال‌زایی کم بوده و کمتر مدنظر قرار گرفته وارائه خدمات بخش اعظمی از تولید نیز بر عهده اصناف است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا