شهرستان ها

سهم داوران از گردش مالی فوتبال ایران ناچیز است

بابلسر- رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران سهم مادی داوران از فوتبال را با گردش مالی بالا، ناچیز دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد افشاریان پنجشنبه شب در کلاس دانش افزایی پیش فصل ناظران و داوران فوتبال استان اظهار داشت: سهم مادی داوران از فوتبال امروز با این گردش مالی بسیار ناچیز است، اما بیشترین فشار عصبی را باید داوران تحمل کنند که همین موضوع داوری را به یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا بدل کرده است.

وی افزود: داوران مازندرانی همیشه مرد روزهای سخت بودند و کمیته داوران در سخت‌ترین شرایط از داوران استان مازندران کمک گرفته است که خوشبختانه در اکثر مواقع هم از این آزمون‌های دشوار سربلند بیرون آمده اند.

افشاریان در پایان خطاب به داوران حاضر در سالن گفت: تا می‌توانید سطح دانش علمی و داوری خود را افزایش دهید تا بی نقص تر باشید و بتوانید در شرایط سخت تصمیمات درستی بگیرید.

درزی خلردی رئیس هیئت فوتبال مازندران نیز گفت: داوری یکی از سخت‌ترین کارهای فوتبال است که هر کسی توان آن را ندارد و افرادی خاص می‌توانند در این حرفه موفق باشند، پس باید با تمام توان و بالا بردن سطح دانش داوری به موفقیت خودتان کمک کنید و مطمئن باشید که هیأت فوتبال مازندران هم با تمامی ظرفیت‌ها از داوران خود حمایت خواهد کرد.

دانیال مرادی رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال کشورمان نیز اظهار داشت: بنده چند سالی به عنوان مدرس کلاس‌های دانش افزایی پیش فصل در خدمت شما بوده ام، اما امروز در یک اتفاق ویژه، شاهد تدریس کلاس توسط داوران لیگ برتری استان مازندران که همیشه از بهترین‌های ایران است، هستیم.

وی با تاکید بر توانمندی داوران فوتبال استان مازندران عنوان کرد: قطعاً در آینده با توجه به ظرفیت‌های داوری در مازندران شاهد داوران بیشتری برای قضاوت در سطح اول فوتبال کشور و حتی دنیا خواهیم بود که این موضوع مستلزم تلاش شبانه روزی داوران عزیز نیز می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا