شهرستان ها

سهم ۴۸ میلیاردی جهرم و خفر از مالیات بر ارزش افزوده

جهرم-فرماندار ویژه جهرم گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد تومان از مالیات بر ارزش افزوده به شهرستان‌های جهرم و خفر اختصاص یافته که این مبلغ در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شعبانی ظهر پنجشنبه در دیدار رئیس امور مالیاتی شهرستان جهرم، گفت: باید مردم را در بحث تغییر رویکرد مالیاتی کشور قرار دهیم، اقناع‌سازی افکار عمومی مردم متاسفانه به نظر کمتر مدنظر قرار گرفته است‌.

وی افزود: مسئولان مالیاتی با حضور در بازار به درددل مردم گوش فراداده و نسبت به آگاه‌سازی آنان از روند جدید و سیستمی اخذ مالیات اقدام لازم را مبذول کنند.

به گفته شعبانی، بازرسان اداره صمت جهرم مراقب باشد در برخی موارد، مالیات دریافت شده از کسبه، موجب گرانی اجناس در بازار نشود.

به اذعان وی، امروز اداره مالیات بین حساب بانکی و کارت خوان بانکی تفاوت قائل است و کارتخوان را به عنوان ابزار فروش محسوب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در پرداخت مالیات باید سمت مردم را بگیریم چون امروز کسبه در سختی هستند، گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد تومان از مالیات بر ارزش افزوده به شهرستان‌های جهرم و خفر اختصاص یافته که این مبلغ در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار داده شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا