شهرستان ها

سوختن پمپ تامین آب یاسوج را با قطعی مواجه کرد

یاسوج_ مدیر امور آب و فاضلاب شهر یاسوج: بعلت سوختن پمپ، آب برخی مناطق یاسوج امروز با اُفت فشار و قطعی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علمدار آرمین ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: بعلت سوختن پمپ، آب بخش‌هایی از مناطق بنسنجان، شرف آباد، شهرک پیام، شهرک فناوری، کوی آزادگان و کوی مخابرات با اُفت فشار و قطعی مواجه شده است.

آرمین تصریح کرذ: ضمن تدابیر برای مدیریت منابع آبی این مناطق، تمهیدات لازم برای حل این مشکل تا حداکثر ساعت ۱۶ امروز در دستور کار است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: به جهت بهسازی، توسعه و اتصال انشعابات آب شهرک امام حسین یاسوج فردا دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ در برخی مناطق با قطعی آب روبرو هستیم.

آرمین افزود: شهرک شهرداری، شهرک امام حسین، شهرک امام علی، شهرک جهاد، بلوار قرنی، بلوار عدل، بیمارستان شهید جلیل، دولت آباد، شرف آباد، شهرک مهارت «جوشکاران»، محله بختیاری‌ها، جمعه بازار و ترمینال مناطقی هستند که آب آنها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۹ عصر به مدت ۸ ساعت با قطعی و اُفت فشار روبرو می‌شود.

مدیر امور آب یاسوج ضمن عذرخواهی از مردم مرکز استان به واسطه بروز این قطعی‌ها گفت: به جهت توسعه و بهبود شبکه‌های آب شهر نیاز به این اقدامات است.

آرمین افزود: مشترکان محترم ضمن اخذ تدابیر لازم برای ذخیره آب مورد نیازشان، از دستکاری در تأسیسات آب و کنتورهای خود به جد پرهیز کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا