شهرستان ها

سومین مرحله اجرای مانورآموزشی معلمان ابتدایی اردبیل به پایان رسید

اردبیل- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سومین هفته اجرای مانور آموزشی معلمان ابتدایی در قالب طرح شهید ابراهیم همت در اردبیل به کار خود پایان داد.

وحید خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با ابراز خشنودی از انجام به موقع مراحل اجرای طرح شهید همت در سه قطب استانی اردبیل، پارس‌آباد و خلخال، از اهتمام و پیگیری معاونان آموزشی نواحی و مناطق و کلیه عوامل اجرایی تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه سومین هفته از اجرای مانور آموزشی معلمان با عنوان طرح شهید حاج ابراهیم همت به پایان رسید، تصریح کرد: برای اینکه شاهد تغییر مطلوب و بهبود کیفیت آموزشی باشیم، باید پس از آموزش و شکل‌گیری حلقه‌ها، با مراقبت و نظارت کامل گفتمان‌سازی را به جریان انداخته و مدبرانه هدایت کنیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از آنجا که طرح شهید همت با رویکرد روش تدریس جدید بر مبنای تقویت شایستگی‌ها است، همکاران باید مطابق با اهداف سند تحول بنیادین روی شایستگی‌های تمام ساحتی دانش‌آموزان کار کنند و این تغییر رویکرد در سطح کلاس و مدرسه کاملاً ملموس باشد.

خدابنده افزود: این دوره‌های توانمندسازی به صورت حضوری، غیر حضوری و حلقه‌های علمی است که در اجرای حضوری ۱۶۸ نفر مدرس میانی و ۲ هزار و ۲۵۷ نفر از آموزگاران ابتدایی در سطح مناطق استان تحت آموزش قرار می‌گیرند و سپس هشت جلسه ۲ ساعته آموزش مجازی و به طور مستمر نیز گفتمان‌های آموزشی در گروه‌های حلقه‌ها از استان تا سطح مناطق ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: بعد از تشکیل گروه‌های حلقه‌های علمی و جریان‌سازی گفتمان‌های آموزشی، حتماً نظارتی هم از روند اجرا از سوی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل و نواحی و مناطق انجام می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا