شهرستان ها

سپاه دشمنی معاندین و دشمنان خارجی را برانگیخته است

کرج- رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: سپاه یک ارگان نظامی صرف نیست و به دلیل نقش مهمی که در کشور دارد دشمنی معاندین و دشمنان خارجی را برانگیخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز، ضمن حضور در دفتر فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان و تبریک روز پاسدار گفت: سپاه، پاسدارِ انقلاب اسلامی است و هر جا که در کشور نیاز بوده علاوه بر وظیفه دفاعی و نظامی، در بحث فرهنگی، اقتصادی، سیل، زلزله، کرونا و سایر موضوعات اجتماعی نقش مهمی ایفا کرده است.

وی ضمن محکومیت اقدام گستاخانه اتحادیه اروپا در تحریم سپاه گفت: سپاه یک ارگان نظامی صرف نیست و به دلیل نقش مهمی که در کشور دارد دشمنی معاندین و دشمنان خارجی را برانگیخته و به همین دلیل این ارگان مهم کشور را در لیست تحریم‌ها قرار داده‌اند که البته این اقدام بهترین موید بر درستی اقدامات مهمی است که سپاه در حال انجام آنهاست.

رئیس کل دادگستری استان البرز اقدام اتحادیه اروپا در تحریم فرمانده سپاه استان البرز سردار حیدرنیا را اقدام مبارکی دانست و گفت: این اقدام اتحادیه اروپا نشان از درستی اقدامات سردار حیدرنیا و احساس خطر آن اتحادیه از اقدامات مهم ایشان است و نشان می‌دهد سردار حیدرنیا وظایف و مأموریت‌های خود را به درستی و با موفقیت انجام داده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا