شهرستان ها

سپاه قدس از عمق راهبردی انقلاب اسلامی حراست می‌کند

کرج- امام جمعه کرج گفت: حضور قدرتمند سپاه در عرصه صیانت از انقلاب حتی خارج از مرزهای جغرافیایی و سیاسی توسط سپاه قدس حراست عمق راهبردی ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: حضور قدرتمند سپاه در عرصه صیانت از انقلاب حتی خارج از مرزهای جغرافیایی و سیاسی توسط سپاه قدس که بخش عمده حفاظت از عمق راهبردی انقلاب اسلامی را دارد دشمنان را عصبانی کرده و می‌کند.

وی بیان کرد: سپاه به کشورهای مستضعف عالم که در صدد رهایی هستند کمک می‌کند و یکی از افتخارات سپاه راضی بودن امامین انقلاب از آنها بوده است به طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی گفته‌اند که «شما فرزندان عزیز این حقیر هستید که اگر کسی بپرسد از این فرزندان راضی هستید می گویم ۱۰۰ درصد راضی هستم ولی قانع نیستم».

امام جمعه کرج به تذاکرات اخیر رهبری به ارشدهای نظامی اشاره کرد که گفته‌اند «نباید از دشمن غافل شد»، اظهار کرد: باید در تمام عرصه‌ها در هیچ حالی از مکر و طراحی دشمن غافل نباشیم و به وضعیت موجود قانع نباشیم.

وی با قدردانی از حضور مردم البرز به خصوص جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز قدس، افزود: دشمنان خرج زیادی می‌کنند که جوان و نوجوان ایرانی را از مسیر انقلاب و نظام بیرون کنند ولی نتیجه اقدامات آنها عکس بوده و همین حضور می‌شود و کسانی که برای این نسل نسخه می‌پیچند خودشان این جوانان را به خاک و خون می کشند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه سید جوانان کرج را با حقد و کینه با وضعیتی دلخراش به خاک و خون کشیدند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با شعرا گفتند که «ابعاد جنگ نرم را همه باید بشناسند که این شناخت به خصوص باید در ابعاد فرهنگی و هنری باشد که همان جهاد تبیین است».

وی با اشاره به اینکه ما دشمن را می‌شناسیم اما دشمنی شناسی ضعیفی داریم، گفت: رهبری فرمودند «فعالان فرهنگی هنری باید طوری کار کنند تا دیگران متوجه تاخت و تاز دشمن شده و دشمنی‌ها را دقیق بشناسند».

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا