شهرستان ها

سیل به سراغ مشگین شهری‌ها آمد/خسارت هنگفت در آخرین ماه تابستان

مشگین شهر – امسال برای چندمین بار سیل مهیب مشکین شهر را فراگرفت تا باز هم خسارت هنگفتی به کشاورزان و باغداران منطقه وارد شود.

فرماندار شهرستان مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سیل جاری شده در ۲۴ ساعت اخیر دو روستای بخش مرکزی و روستاهای قصابه و کوجنق را درگیر کرده و خسارت هنگفتی به بار آورده است.

شهرام محمدی خاطرنشان کرد: براثر جاری شدن سیل دو روستا در مرادلو نیز خسارت دیده و شالیزارهای اطراف روستاها با خسارت سنگین روبرو شدند.

وی از مسدود شدن راه بین خانکندی و کوجنق براثر جاری شدن سیل خبر داد و بیان کرد: با اعزام نیروهای امدادی و آماده باش اکیپ‌های ستاد بحران شهرستان تلاش بر حضور به موقع در مناطق سیل زده است تا از خسارت وارده کاسته شود.

فرماندار مشگین شهر از آمادگی ستاد مدیریت بحران استان برای اعزام نیروهای استانی خبر داد و تصریح کرد: البته فعلاً با نیروهای بومی کار امدادرسانی به پیش می ورد و در صورت نیاز از توان نیروهای استانی نیز استفاده خواهیم کرد.

سیل در ماه‌های گذشته به باغات، مزارع، تأسیسات روستاها و شهرها، راه‌های روستایی و بسیاری زیربناهای شهرستان مشگین شهر خسارت عمده ای وارد کرده که با جاری شدن سیل جدید در اوایل شهریورماه به نظر می‌رسد در پاییز نیز باید مراقب جاری شدن سیل در این شهرستان پرمخاطره باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا