شهرستان ها

سیل در جاده کندوان سه مصدوم برجای گذاشت

سیل در جاده کندوان سه مصدوم برجای گذاشت


رئیس هلال احمر چالوس شمار مصدومان وقوع سیل پنجشنبه شب در محدوده رستوران دربند جاده کندوان را سه نفر اعلام کرد که به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش ایلنا، امیرحسین عسکرزاده روز جمعه با بیان این که، مصدومان در کوتاهترین زمان به مراکز درمانی منطقه اعزام شدند، افزود: مصدومان در محوطه رستوران یادشده بودند و حال عمومی آن‌ها خوب است.

به گفته وی خودروهایی که در بستر رودخانه چالوس بر اثر شدت سیلاب مفقود شدند، بدون سرنشین بودند.

وی اظهار داشت: به دستور استاندار مازندران عوامل امدادی از جمله هلال احمر ، راهداری و پلیس راه و مدیریت بحران در منطقه سیل زده تا پاکسازی کامل حضور دارند.

فرماندار چالوس هم گفت: سیل شب گذشته متاسفانه سه دستگاه خودروی بدون سرنشین را با خود برد.

محمد شریفی افزود: ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه گزارش شد که سیلی در روستای ” فشکور” بخش مرزن آباد رخ داده که در ادامه با طغیانی شدن رودخانه چالوس منجر به وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد.

وی اظهار کرد: متاسفانه سرنشینان این خودروها در رستوران دربند مشغول صرف شام بودند که سیل آمد و خودروهای آنان را برد و تاکنون اثری از این خودروهای ناپدیده شده، مشخص نیست.

فرماندار چالوس یادآور شد: در زمان حاضر در ۲ مسیر جاده ” پل اوشن” و ” ولی آباد” سعی بر جلوگیری از تردد خودروهای در راه مانده در این محور شده و تمامی نیروهای راهداری با بکارگیری امکانات و تجهیزات در حال پاکسازی مسیر کندوان از گل و لای و سرشاخه های درختان آورده سیل هستند.

جاده چالوس – کرج حدود ۱۶۰ کیلومتر است که حدود ۸۰ کیلومتر آن جزو کندوان بخش مرزن آباد چالوس است.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا