شهرستان ها

شاخص‌های کاندیدای اصلح ریاست جمهوری از نظر آیت الله نوری همدانی

قم- مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به سوالی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، شاخص‌های کاندیدای اصلح را برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پاسخ آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام نقلید به سؤال عده‌ای از فضلای حوزه علمیه پیرامون انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

بدون تردید زمانی که در آن واقع هستیم دارای شرائط خاصی است و از آنجا که علمای محترم باید زمان شناسی سرلوحه کارشان باشد «الْعَالِمُ بِزَمَانِهِ لَا تَهْجُمُ عَلَیْهِ اللَّوَابِسُ» اینجانب با تشکر از این احساس مسوولیت شما فرزندان عزیزم، به عرض محترم می‌رساند که اینجانب هیچ شخص خاصی را معین نمی‌کنم و نام نمی‌برم؛ اما توصیه می‌کنم فردی را انتخاب کنید که متدین، متخصص، متعهد، انقلابی و دنبال کننده افکار و خط امام راحل «رحمت الله» و رهبری معظم انقلاب باشد.

قدرت ارتباط با دنیا، مدافع مظلومان و در رأس همه، خدمت و محبت‌ به مردم را سرلوحه کار قرار دهد و هر یک از کاندیداهای محترم و طرفداران آنها دقت داشته باشند، اخلاق را در کار خود اصل قرار دهند.

هرگونه تخریب، تهمت، افترا و ایجاد اختلاف و ناامیدی جایز نمی‌باشد، و ان شاء الله شما فضلای محترم با این مشخصه‌ها همه مردم بزرگوار را به حضور در این انتخابات دعوت‌ نموده و بار دیگر دشمنان را ناامید گردانید.

توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا