شهرستان ها

شادی شب یلدا را باهم تقسیم کنیم

شهرکرد-با شرکت در پویش «یلدای مهربانی»، شادی دورهمی طولانی‌ترین شب سال را باهم تقسیم کنیم.

حسین سلمان پور معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از آغاز پویش یلدای مهربانی برای کمک به خانواده‌های نیازمند آغاز شد.

وی با اشاره به اجرای طرح یلدای مهربانی ویژه فرزندان ایتام و محسنین استان گفت: در آستانه شب یلدا، مردم نیکوکار و خیر استان می‌توانند با پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی گرمابخش سفره‌های نیازمندان باشند.

سلمان پور با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت کمک‌های ویژه شب یلدا افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا از طریق واریز به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست فرزندان ایتام و محسنین برسانند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به روش‌های حضوری پویش شب یلدا اذعان داشت: مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری از دیگر روش‌های رساندن بسته‌های معیشتی شب یلدا به دست نیازمندان است.

سلمان‌پور با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین بیان داشت: مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت علاقه‌مندان در طرح اکرام ایتام و محسنین در نظر گرفته شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا