شهرستان ها

شبهات مطرح شده دشمنان باید رفع شوند

اهواز- استاندار خوزستان گفت: شبهاتی که از سوی ضد انقلاب، غربی‌ها و رقبا طرح می‌شود باید توسط رسانه‌ها رفع شوند و با پاسخگویی مناسب جلوی بروز مشکلات ذهنی در جامعه را بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب شامگاه یکشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان خوزستان بیان کرد: در جلسه امروز در خصوص تدوین دستاوردهای دولت سیزدهم و انعکاس آن به جامعه تبادل نظر و برنامه‌ریزی صورت گرفت.

استاندار خوزستان افزود: افزایش مشارکت و اطلاع رسانی صحیح در خصوص انتخابات نیز دستور کار دیگر جلسه امروز بود.

حسینی محراب ادامه داد: امیدواریم صدا و سیما، رسانه‌ها و فعالان مجازی شرایط امروز را درک کنند؛ فرصت کمی تا روز انتخابات مانده و لازم است شبهاتی که از سوی ضد انقلاب، غربی‌ها و رقبا طرح می‌شود باید توسط رسانه‌ها رفع شوند و با پاسخگویی مناسب جلوی بروز مشکلات ذهنی در جامعه را بگیرند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه اخیراً انتخابات مرحله دوم مجلس و انتخابات اسفندماه را برگزار کرده‌ایم، آمادگی کاملی برای برگزاری انتخابات داریم.

وی گفت: از نیروهای مردمی و دست‌اندرکاران مساجد و مدارس که در برگزاری انتخابات مشارکت دارند، تشکر ویژه دارم و امید است با تمهیدات صورت گرفته از جمله تأمین وسایل سرمایشی، پایداری شبکه برق و تدارک حمل و نقل، پشتیبانی و امکانات مناسب شاهد برگزاری انتخابات خوبی در خوزستان باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا